Ben mart ayında bekliyordum faturayı subatla ocak ayını ödemek icin subat ayını hemen ödetiyorlar şimdi nasıl işse aradım konustum ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum dedim böyle diyorlar her zaman kullanıyordum ondan sonra faturayı ödüyordum simdi kullanmadan ödetiyorlar..