Ocak'ın 7. sinde internetim sınırsız olarak bağlattım..bugun faturaya elime 117.50 olarak geldi..

Aylık adsl : 36.84
aylık kısıt : 29.47
baglantı : 21.80
+ kdv ler :117.50

Aylık kısıtı anladım aylık adsl subat ayının daha 14.deyiz bu ayıda faturaya mı koymuşlar kullanmadan yalnış değil mi bu faturanın bu kadar yuksek gelmesi..