• 20-04-2022, 18:44:30
    #1
    Selamlar,

    Arkadaşım hepsiburada'dan satıcısı ve göndericisi hepsiburada olan 2060 super ekran kartı satın aldı. Ekran kartı geldiğinde sıfır jelatinli bir şekilde teslim aldı ama kutunun içinden 2060 super yerine 1070 çıktı.

    Bunu uzaktan tanıdığım bir kişi daha yaşadı.

    Bir çete var hepsiburadaya bu tezgahı kurmuşlar, ürün sipariş edip içini değiştirip tekrar kusursuza yakın şekilde paketliyorlar, jelatinliyorlar, hepsiburada da kontrol etmeden başkalarına satıyor aynı ürünü. Yani hepsiburadayı bir çete dolandırıyor, hepsiburada da haberi olmadan müşterilerini zarara uğratıyor.

    Bu işin içinde hepsiburada'da çalışan depo görevlileri bile olabilir, tezgah çok büyük.

    Eskiden amazon almanya'da da aynısını yaşamıştı bir arkadaşım, garmin akıllı saat almıştı ama içinden ağır somun vidalar çıkmıştı ve amazon kamera kayıtlarını, ürünün iade geldiğindeki ağırlığını vs kontrol edip arkadaşıma parayı iade etmişti. Hepsiburada'nın aynısını yapabileceği bir sistemi yok galiba.

    O yüzden herkesi uyarıyorum, e-ticaret sitelerinden bir şey satın alırken kamera kaydı almadan kutuyu açmayın.

    Bu arada hepsiburada sorunu çözmüyor, iade süresi 15 gün geçmiş iade alamayız deyip konuyu kapatıyorlar. Arkadaşım giden ürünün ya da paranın peşinde değil bu olayın aydınlanması için hepsiburada'dan herkese ulaşmaya çalıştı ki başkalarının da canı yanmasın diye ama hiçbir şekilde umursamıyorlar.
  • 20-04-2022, 18:46:13
    #2
    olaya bak ya şaka gibi ürünün fiyatı ucuzmuydu ?
  • 20-04-2022, 18:47:58
    #3
    Geçmiş olsun hocam...
  • 20-04-2022, 18:49:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Dolandırıcılar da kafası çalışmıyormuş madem dolandırıyorsun neden yerine 1070 koyuyorsun koy salatalığı yolla.
  • 20-04-2022, 18:50:06
    #5
    Kurumsal Üye
    Geçmiş olsun kayda almadıysa kimse inanmaz açıkcası ben bile inanmadım. Çünkü dünya hali kimimn ne yapacağı belirsiz adam 2060 alıp 1070 çıktı da diyebilir kutu boştuda diyebilir. O nedenle hem ürünü alırken hemde iade bile ederken mutlaka kayıt alınmalı.
  • 20-04-2022, 18:51:14
    #6
    BillGates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,

    Arkadaşım hepsiburada'dan satıcısı ve göndericisi hepsiburada olan 2060 super ekran kartı satın aldı. Ekran kartı geldiğinde sıfır jelatinli bir şekilde teslim aldı ama kutunun içinden 2060 super yerine 1070 çıktı.

    Bunu uzaktan tanıdığım bir kişi daha yaşadı.

    Bir çete var hepsiburadaya bu tezgahı kurmuşlar, ürün sipariş edip içini değiştirip tekrar kusursuza yakın şekilde paketliyorlar, jelatinliyorlar, hepsiburada da kontrol etmeden başkalarına satıyor aynı ürünü. Yani hepsiburadayı bir çete dolandırıyor, hepsiburada da haberi olmadan müşterilerini dolandırıyor.

    Bu işin içinde hepsiburada'da çalışan depo görevlileri bile olabilir, tezgah çok büyük.

    Eskiden amazon almanya'da da aynısını yaşamıştı bir arkadaşım, garmin akıllı saat almıştı ama içinden ağır somun vidalar çıkmıştı ve amazon kamera kayıtlarını, ürünün iade geldiğindeki ağırlığını vs kontrol edip arkadaşıma parayı iade etmişti. Hepsiburada'nın aynısını yapabileceği bir sistemi yok galiba.

    O yüzden herkesi uyarıyorum, e-ticaret sitelerinden bir şey satın alırken kamera kaydı almadan kutuyu açmayın.

    Bu arada hepsiburada sorunu çözmüyor, iade süresi 15 gün geçmiş iade alamayız deyip konuyu kapatıyorlar. Arkadaşım giden ürünün ya da paranın peşinde değil bu olayın aydınlanması için hepsiburada'dan herkese ulaşmaya çalıştı ki başkalarının da canı yanmasın diye ama hiçbir şekilde umursamıyorlar.
    15 gün neden beklemiş keşke hemen baksaymış çok kötü bir durum hukuki olarak hepsiburada'dan alamayabilirsiniz yasal iade süreci geçtiği için lakin savcılık soruşturma başlatabilir bildirirseniz.
  • 20-04-2022, 18:53:27
    #7
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun kayda almadıysa kimse inanmaz açıkcası ben bile inanmadım. Çünkü dünya hali kimimn ne yapacağı belirsiz adam 2060 alıp 1070 çıktı da diyebilir kutu boştuda diyebilir.
    İşte tam da bu yüzden hepsiburada'ya tüm kayıtları, bu ürünü kim geri yollamış vs tek tek incelemesini talep ediyor ancak hepsiburada'dakilerin umrunda değil

    Fotoğrafları ekliyorum, sipariş ekran görüntüsü ve gelen ürüne ait görüntüler. Bu arada 1070 kartın üzerine 2060 etiketi yapıştırmışlar. Onu bile düşünmüşler )




  • 20-04-2022, 18:55:56
    #8
    Dreambeauty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 gün neden beklemiş keşke hemen baksaymış çok kötü bir durum hukuki olarak hepsiburada'dan alamayabilirsiniz yasal iade süreci geçtiği için lakin savcılık soruşturma başlatabilir bildirirseniz.
    kendisi de satmak için satın alıyor, 15 gün geçtikten sonra alıcı çıkıyor zaten, adamla birlikte jelatini ve kutuyu açıyorlar sonrası show haber'e konu olacak cinsten işte

    yasal olarak hiçbir hak arayamıyor elinde kanıt olmadığı için. bu işi çözecek tek ilgili hepsiburada'nın kendisi. ama onlar da çözmüyor.
  • 20-04-2022, 18:58:03
    #9
    Vay be olaya bak... En çok endişelendiğim şeylerden birisi bu ama böyle şeyler amazondan başka yerden alışveriş yapmamaya yönlendiriyor inananı...