OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun kayda almadıysa kimse inanmaz açıkcası ben bile inanmadım. Çünkü dünya hali kimimn ne yapacağı belirsiz adam 2060 alıp 1070 çıktı da diyebilir kutu boştuda diyebilir.
İşte tam da bu yüzden hepsiburada'ya tüm kayıtları, bu ürünü kim geri yollamış vs tek tek incelemesini talep ediyor ancak hepsiburada'dakilerin umrunda değil

Fotoğrafları ekliyorum, sipariş ekran görüntüsü ve gelen ürüne ait görüntüler. Bu arada 1070 kartın üzerine 2060 etiketi yapıştırmışlar. Onu bile düşünmüşler )