Geçmiş olsun kayda almadıysa kimse inanmaz açıkcası ben bile inanmadım. Çünkü dünya hali kimimn ne yapacağı belirsiz adam 2060 alıp 1070 çıktı da diyebilir kutu boştuda diyebilir. O nedenle hem ürünü alırken hemde iade bile ederken mutlaka kayıt alınmalı.