• 20-04-2022, 00:34:58
    #19
    düzenli kredini öde bişey olmaz, herkes kredi çekip yurtdışına çıkıyor, orada çalışıp daha rahat ödeyebiliyor. 3k aylık ödemen varsa tr de bunu ödemek çok zorken yurtdışında 200 250 dolara kapatırsın işi düzenli gelirin olunca çok daha çabuk kapatabilirsin kredini.
  • 20-04-2022, 00:36:55
    #20
    Burada ne yapıyorsanız o olacak. Düzenli olarak ödeyeceksiniz.
  • 20-04-2022, 00:56:06
    #21
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun öncelikle.. neresine gidiyorsunuz 1.5 sene yaşadım amerika'da düzenli olarak ödedim bi şey olmuyor yani
  • 20-04-2022, 12:32:32
    #22
    Benimde aklıma şu takıldı, bankaya 100 bin dolar borç takıp Mars'a gidip orda yaşarsak ne oluyor acaba
  • 20-04-2022, 23:28:09
    #23
    vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun öncelikle.. neresine gidiyorsunuz 1.5 sene yaşadım amerika'da düzenli olarak ödedim bi şey olmuyor yani
    New Hampshire gidiyorum hocam bu yorumları okumak rahatlattı. Teşekkürler hepinize