vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı olsun öncelikle.. neresine gidiyorsunuz 1.5 sene yaşadım amerika'da düzenli olarak ödedim bi şey olmuyor yani
New Hampshire gidiyorum hocam bu yorumları okumak rahatlattı. Teşekkürler hepinize