düzenli kredini öde bişey olmaz, herkes kredi çekip yurtdışına çıkıyor, orada çalışıp daha rahat ödeyebiliyor. 3k aylık ödemen varsa tr de bunu ödemek çok zorken yurtdışında 200 250 dolara kapatırsın işi

düzenli gelirin olunca çok daha çabuk kapatabilirsin kredini.