• 19-04-2022, 12:25:45
    #19
    asla para vermem
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni mi öğrendiniz hocam ben kendim şahit oldum bizim market varken dilenci gelip bizde para tümlüyordu

    😂😂😂😂😂
  • 19-04-2022, 12:29:58
    #20
    Dilenciye para vermektense dışarda satış yapan büyüklerimizden birşeyler satın almak daha mantıklı
  • 19-04-2022, 12:31:00
    #21
    Abi yengeye Gül diyene nakit yok diyip dönüşte veririm diyorum gül bedavaya geliyor.
    Peçete yada su felan satanlardan en az 2 tane alıp maks 5 lira veriyorum.
    Hepsi şaşırıp kalıyor, zaten sözde sattıkları ürünleri uzatma gereksinimi bile duymuyorlar. İşin özü yardım edip enayi hissine kapılacağıma ticaret yapıp ucuza aldım diyip mutlu oluyorum 😂
  • 19-04-2022, 12:36:15
    #22
    Dilenciye para vereceğinize yoldan geçen bir öğrenciye çocuğa verin
  • 19-04-2022, 12:37:20
    #23
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dilenciye para vereceğinize yoldan geçen bir öğrenciye çocuğa verin
    Mantıklı.
  • 19-04-2022, 14:46:26
    #24
    Üyeliği durduruldu
    yolda kaldım, yoldan geldim, öğrenciyim, anneyim, babayım, evladım hasta, ben hastayım, muhtacım, dardayım aney falan bunları duyunca ben sinir oluyorum.
    herkesin problemi var ama herkes böyle "dilenmiyor". dilenmek kelime olarak incelendiğinde bile aşırı rahatsız edici bir kelime. dilenenlerin %0.1 i kadarı belki ya muhtaç ya da değil. azıcık olduğunuz yerde durup dilencileri izleyip görün. sadece o parayı hacılayıp cebe indirme derdinde.

    daha önce oğlum hasta diyen bir kadına verdim benim de çocuğum var gözümün önüne geldi. kadını başka günlerde de gördüm aynı slogan. kadını halen görüyorum 3-5 yıl geçti aynı slogan. iyileşmedi mi daha diye sordum yeni hasta olmuş gibi davranıyor. sordum soruşturdum aslı astarı yok.

    şu otizmlilere para toplayan üniversite öğrencilerine bir bakın hepsi hippi gibi. bir de makbuz veriyorlar sözde. makbuz da bir tane offsetçi defteri. otizm üzerinden engel üzerinden duyar kasıyorlar. insanların duygularını sömürmeye yönelik hepsi. tam olarak bu yüzden asla sakin kalamıyorum. dilenci görünce kendimi tutamamaktan çok korkarım. kesin bir laf *******.

    yardıma muhtaç olan insan bunu afişe etmez. milyonda birdir bu. onu da anlarsınız. gider bakarsınız. bir insan hayır işleyecekse, bağış yapacaksa ya da adı her neyse, sonuna kadar sorgulamalı. o yüzden eğer senaryoda din sömürüsü, sağlık sömürüsü, çocuk sömürüsü vb. varsa hiç yanaşmıyorum.

    karnım aç diyeni oturtun bir yere yemeğini yesin. nakit çalışmayın. ekmek alacağım diyen birine ekmek alıp vereyim diye ısrar ettim kabul etmedi. hepsi mi tesadüf? gebersinler. açık ve net söylüyorum.
  • 19-04-2022, 14:51:17
    #25
    Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yolda kaldım, yoldan geldim, öğrenciyim, anneyim, babayım, evladım hasta, ben hastayım, muhtacım, dardayım aney falan bunları duyunca ben sinir oluyorum.
    herkesin problemi var ama herkes böyle "dilenmiyor". dilenmek kelime olarak incelendiğinde bile aşırı rahatsız edici bir kelime. dilenenlerin %0.1 i kadarı belki ya muhtaç ya da değil. azıcık olduğunuz yerde durup dilencileri izleyip görün. sadece o parayı hacılayıp cebe indirme derdinde.

    daha önce oğlum hasta diyen bir kadına verdim benim de çocuğum var gözümün önüne geldi. kadını başka günlerde de gördüm aynı slogan. kadını halen görüyorum 3-5 yıl geçti aynı slogan. iyileşmedi mi daha diye sordum yeni hasta olmuş gibi davranıyor. sordum soruşturdum aslı astarı yok.

    şu otizmlilere para toplayan üniversite öğrencilerine bir bakın hepsi hippi gibi. bir de makbuz veriyorlar sözde. makbuz da bir tane offsetçi defteri. otizm üzerinden engel üzerinden duyar kasıyorlar. insanların duygularını sömürmeye yönelik hepsi. tam olarak bu yüzden asla sakin kalamıyorum. dilenci görünce kendimi tutamamaktan çok korkarım. kesin bir laf *******.

    yardıma muhtaç olan insan bunu afişe etmez. milyonda birdir bu. onu da anlarsınız. gider bakarsınız. bir insan hayır işleyecekse, bağış yapacaksa ya da adı her neyse, sonuna kadar sorgulamalı. o yüzden eğer senaryoda din sömürüsü, sağlık sömürüsü, çocuk sömürüsü vb. varsa hiç yanaşmıyorum.

    karnım aç diyeni oturtun bir yere yemeğini yesin. nakit çalışmayın. ekmek alacağım diyen birine ekmek alıp vereyim diye ısrar ettim kabul etmedi. hepsi mi tesadüf? gebersinler. açık ve net söylüyorum.
    Çok haklısınız hocam. Bende "açım, ekmek alacağım" diyene; gel buyur götüreyim ısmarlayayım diyorum, "sen parayı ver ben alırım" deyince sinir oluyorum.
    O son haberi görünceye kadar yolda cebimde bozuk falan varsa veriyordum ancak artık 1 lira bile vermem.

    Bizim burada gül satan bir teyze var. Her seferinde "üniversite okuyan oğluma yardım edin" diyerek gül satmaya çalışıyor. Bir gün para vermeye çalışınca arkadaşlar engelledi ve onun oğlu olmadığını aksine mal varlığı olduğunu söyledi. Teyzenin apartmandan tutun yazlık evleri bile varmış bakın evi değil evleri diyorum.
  • 19-04-2022, 14:53:26
    #26
    İş yerindeki abi civarda sabah 7 gibi mercedes vitodan inen çocuklu çocuksuz 5 10 dilenci kadın gördüğünü söylemişti. Artık bu da bi business oldu.
  • 19-04-2022, 16:12:47
    #27
    Yaşlı amca ve teyzeleri gördükçe elimden gelen yardımı yapıyorum