• 19-04-2022, 19:58:39
    #37
    asla vermiyorum.
    çünkü dilenciliği meslek haline getirdiler. birde allah ve peygamberimizin ismini kullanarak dini alet ediyorlar para sömürmek için.
  • 19-04-2022, 23:51:38
    #38
    Vermiyorum.
  • 19-04-2022, 23:56:23
    #39
    Merhaba

    Öncelikle ameller niyetlere bağlıdır. Burada sizin niyetiniz Allahın rızasını almak ise içiniz rahat olsun. Size başımdan geçen kıssadan bir hisse anlatayım.

    Bir ara otobüs ile İstanbula gideceğiz abim ile. Otobüse binmeden bir dilenci gördük cebimizde 3-5 bişeyler verdik. Otobüs İstanbula vardı tam ineceğiz ilk sırada ben varım. Birisi yakamdan tuttu ve geri çekti sanırım acelesi vardı. Önüme geçti otobüsten ilk o indi ve iner inmez adama motosiklet çarptı. O günden beridir ne olursa olsun az çok sadakanın önemine inanırım.

    Siz verin niyetiniz belli olsun. Kırmadan, gücendirmeden

    Herkese hayırlı ramazanlar dilerim.
  • 20-04-2022, 00:09:05
    #40
    Ramazan aylarında cebime bir miktar parayı hazır halde koyarım. Yolda sokakta denk geldikçe sürekli veririm.

    Evet insan düşünüyor, ya çok zenginse, ya ihtiyacı yoksa, ya bizi enayi yerine koyuyorsa... Sonuçta niyetimiz belli..
  • 20-04-2022, 00:17:42
    #41
    Benden dah fakirine rastlasam vereceğim.
  • 20-04-2022, 03:12:09
    #42
    Hocam ben vermiyorum. Dilenenler genelde bu işi meslek haline getirmiş kişiler. Bi dilenciyi yıllar sonra hala dilenirken görüyorum. Eli ayağı tutuyorsa çalışmalı şahsi fikrim
  • 20-04-2022, 04:27:37
    #43
    Sen bana ver diyerek yüzlerinde şaşkınlık bırakıp ortalığı terkediyorum
  • 20-04-2022, 04:35:38
    #44
    Versen sıkıntı vermesen de sıkıntı hocam 😊Ama çoğunun Durumu bizlerinkinden iyi olduğunu düşünüyorum
  • 20-04-2022, 04:37:48
    #45
    her gordugum dilenciye 10 manat veriyorum hocam