Ramazan aylarında cebime bir miktar parayı hazır halde koyarım. Yolda sokakta denk geldikçe sürekli veririm.

Evet insan düşünüyor, ya çok zenginse, ya ihtiyacı yoksa, ya bizi enayi yerine koyuyorsa... Sonuçta niyetimiz belli..