Merhaba
Öncelikle ameller niyetlere bağlıdır. Burada sizin niyetiniz Allahın rızasını almak ise içiniz rahat olsun. Size başımdan geçen kıssadan bir hisse anlatayım.
Bir ara otobüs ile İstanbula gideceğiz abim ile. Otobüse binmeden bir dilenci gördük cebimizde 3-5 bişeyler verdik. Otobüs İstanbula vardı tam ineceğiz ilk sırada ben varım. Birisi yakamdan tuttu ve geri çekti sanırım acelesi vardı. Önüme geçti otobüsten ilk o indi ve iner inmez adama motosiklet çarptı. O günden beridir ne olursa olsun az çok sadakanın önemine inanırım.
Siz verin niyetiniz belli olsun. Kırmadan, gücendirmeden
Herkese hayırlı ramazanlar dilerim.