Abi yengeye Gül diyene nakit yok diyip dönüşte veririm diyorum gül bedavaya geliyor.
Peçete yada su felan satanlardan en az 2 tane alıp maks 5 lira veriyorum.
Hepsi şaşırıp kalıyor, zaten sözde sattıkları ürünleri uzatma gereksinimi bile duymuyorlar. İşin özü yardım edip enayi hissine kapılacağıma ticaret yapıp ucuza aldım diyip mutlu oluyorum 😂