Arifap adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Para neden bu kadar değer kayıp etti :(
15
●784
- 19-04-2022, 09:49:51Hayır yanlış biliyorsun. Çoğunluğun aldığı karara göre yönetilirler.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğunluğun tercihini herkesin tercihi olarak göremezsin. Genel neyse tamamı o dur diyemezsin
- 19-04-2022, 09:51:13Üyeliği durdurulduMalesef Kasım-Aralık ayına kadar daha da kötü olabilir.
Aralık ayında asgari ücret görüşmeleri vs olduğu için enflasyon oranları aşağı inecektir.
En kötüsü de zamlara alıştık artık. Hiç kimse yorum yapmıyor. 180 liraya dolan depo 700 liraya dolmaya başladı. Sonumuz hayrolsun. - 19-04-2022, 09:51:53Aynen odur bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim...Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-04-2022, 09:53:17Tüm dünyada doların düştüğü dönemde bizde çıkmasının nedeni ve dünya ortalamasının 10 katı enflasyona sahip olmamızın tek nedeni var;
FAİZ ENFLASYONUN NEDENİDİR şeklindeki saçma iddia ve uydurma ekonomik modelle yönetilmemiz.
Bu iddiadan vazgeçilmediği sürece enflasyon ve develüasyon aynı şekilde devam eder.
FED faiz arttırdıkça biz faiz arttırmazsak daha da yükselecek kaçınılmaz olarak. - 19-04-2022, 10:09:30Herkes hayatindan memnun bir şey oldumu " çıkar telefonunu" "avmler hınca hınç dolu" diye söyleniyorlar. Sorsan cebinde beş kuruş parası yok adam başkalarının zenginliğini 80 milyonun zenginliğine mal ediyor. Ve işin kötü tarafı buna inanıp destekliyor.
Yani kendisini de zengin sanıyor bir bakıma. Akşam eşi/çocuğu bir şey istediği zaman "şükredin" demeye getiriyor ama akıl "ya bu insanların durumu iyi tamamda benim durumum niye kötü" diye akledemiyor
Psikolojide ne deniyor bu duruma bilemiyorum. Boş ver herkes hayatından memnun. Demek bizim insanımızda böyle seviyor.