• 19-04-2022, 09:48:04
    #10
    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanki benim tercihim.
    Tabi ki senin tercihin, toplumlar layık oldukları şekilde yönetilirler.
    • burak6767
    burak6767 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-04-2022, 09:49:51
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki senin tercihin, toplumlar layık oldukları şekilde yönetilirler.
    Hayır yanlış biliyorsun. Çoğunluğun aldığı karara göre yönetilirler.
    Çoğunluğun tercihini herkesin tercihi olarak göremezsin. Genel neyse tamamı o dur diyemezsin
  • 19-04-2022, 09:51:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Malesef Kasım-Aralık ayına kadar daha da kötü olabilir.
    Aralık ayında asgari ücret görüşmeleri vs olduğu için enflasyon oranları aşağı inecektir.
    En kötüsü de zamlara alıştık artık. Hiç kimse yorum yapmıyor. 180 liraya dolan depo 700 liraya dolmaya başladı. Sonumuz hayrolsun.
  • 19-04-2022, 09:51:53
    #13
    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır yanlış biliyorsun. Çoğunluğun aldığı karara göre yönetilirler.
    Çoğunluğun tercihini herkesin tercihi olarak göremezsin. Genel neyse tamamı o dur diyemezsin
    Aynen odur bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim...
  • 19-04-2022, 09:53:17
    #14
    Tüm dünyada doların düştüğü dönemde bizde çıkmasının nedeni ve dünya ortalamasının 10 katı enflasyona sahip olmamızın tek nedeni var;
    FAİZ ENFLASYONUN NEDENİDİR şeklindeki saçma iddia ve uydurma ekonomik modelle yönetilmemiz.
    Bu iddiadan vazgeçilmediği sürece enflasyon ve develüasyon aynı şekilde devam eder.
    FED faiz arttırdıkça biz faiz arttırmazsak daha da yükselecek kaçınılmaz olarak.
  • 19-04-2022, 09:54:20
    #15
    Yanlış ekonomi yönetimi.
  • 19-04-2022, 10:09:30
    #16
    Herkes hayatindan memnun bir şey oldumu " çıkar telefonunu" "avmler hınca hınç dolu" diye söyleniyorlar. Sorsan cebinde beş kuruş parası yok adam başkalarının zenginliğini 80 milyonun zenginliğine mal ediyor. Ve işin kötü tarafı buna inanıp destekliyor.
    Yani kendisini de zengin sanıyor bir bakıma. Akşam eşi/çocuğu bir şey istediği zaman "şükredin" demeye getiriyor ama akıl "ya bu insanların durumu iyi tamamda benim durumum niye kötü" diye akledemiyor
    Psikolojide ne deniyor bu duruma bilemiyorum. Boş ver herkes hayatından memnun. Demek bizim insanımızda böyle seviyor.