Tüm dünyada doların düştüğü dönemde bizde çıkmasının nedeni ve dünya ortalamasının 10 katı enflasyona sahip olmamızın tek nedeni var;
FAİZ ENFLASYONUN NEDENİDİR şeklindeki saçma iddia ve uydurma ekonomik modelle yönetilmemiz.
Bu iddiadan vazgeçilmediği sürece enflasyon ve develüasyon aynı şekilde devam eder.
FED faiz arttırdıkça biz faiz arttırmazsak daha da yükselecek kaçınılmaz olarak.