Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır yanlış biliyorsun. Çoğunluğun aldığı karara göre yönetilirler.
Çoğunluğun tercihini herkesin tercihi olarak göremezsin. Genel neyse tamamı o dur diyemezsin
Aynen odur bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim...