• 18-04-2022, 21:05:28
    #19
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok doğru ne yazık ki...



    Vallaha öyle.. çok sağolasın.



    o yorumu göremedim ancak, aldatılmak şiddete yönelim olmamalı. Aldatıldın karşısına çıtkın her şeyi söyledin huzuru mahkemede deliller ile aldın. Ailelere anlattın ve olay boşanma ile bitti. Uzamayacak bu yani. Cinayete ve şiddete yönelten inanın aldatandan daha beter duruma düşer bu konuda. Şiddet hiç bir şeye çözüm değildir. Ben sinirli bir insanım ama inanın oturup buna başvurmadım. Elimdeki deliller ve şahitler ile belgeler ile mahkemeye sonra ailesine gittim. Takır takır anlattım. Ben insan yüzüne çıkarım ama artık o çıkamaz. Şiddet göstermedim ama ona hayatının en büyük darbesini böyle verdim. Aldatmanın hiç bir şekilde affı olmaz arkadaşlar. Aynı şekilde yalanında. Mevlam herkese düzgün insanları nasip etsin. Devir çok kötü bir devir ve insanlar her şeyi hırçınlık ile yapabilecek düzeyde artık. Cidden herkesi anlamak çok zor bu devirde.

    Siz iyi niyetinizden cinayet kelimesini cinsiyet olarak okuyup oyle cevap vermissiniz hocam .
    • TagOnset
    TagOnset bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 18-04-2022, 23:09:36
    #20
    Asla üzülmeyin, sevinin mutlu olun bu denli karaktersiz bir insan hayatınızdan erken çıkmış. Ciddiye giden bir yol olsaydı, evlilik adımlarını atarken öğrenseydiniz neler oldu allah bilir. Kötü bir tecrübe evet doğru ama hayat devam ediyor. Kesinlikle kendinizi üzmenize değmez. Bırakın onlar kudursun. Şunu söyleyim o kız pişman olup dönecek size zırlayacak edecek sakın kabul etmeyin. Bir kere aldatan bir daha aldatır. Karaktersiz olan insan karaktersizliğine devam eder, tecrübeyle sabit

    Umarım hayatınıza size yakışan, karakteri düzgün ne derler hayırlı bir kısmet girer onunla devam edersiniz. Allah bahtınızı açık eylesin hocam. Canınızı sakın sıkmayın bu süreçte başka şeylerle uğraşın kafanızı mutlaka bir şeye odaklayın boş boş durursanız sürekli onu düşünür çıkamazsınız bu kötü halden. Oyun oynayın müzik dinleyin iş yapın dışarı çıkın gezin dolaşın arkadaşlarınızla buluşun falan yavaş yavaş iyileşeceksiniz kendinizi rahat hissedeceksiniz, çok kötü olursanız Passiflora adında bir ilaç var şurup şeklinde bitkisel içinizi rahatlatır kafanızı falan toparlamanız yarar eczaneden şurup olarak alabilirsiniz.
  • 19-04-2022, 14:33:46
    #21
    hocam sakıncası yoksa senin tecrüben bizimde tecrübemiz diyerek kızın aldattığını nasıl anladın nasıl fark edip öğrendin söylermisin
  • 19-04-2022, 15:15:11
    #22
    aldatan aldanır. o insan kimse senin değerini anlamadan ölmeyecek buna emin ol. hayatına bak boşver. birgün gelecek iyiki kurtulmuş üzerimden bir yük kalktı diyeceksin.geçmiş olsun
  • 19-04-2022, 18:24:04
    #23
    Üyeliği durduruldu
    SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sakıncası yoksa senin tecrüben bizimde tecrübemiz diyerek kızın aldattığını nasıl anladın nasıl fark edip öğrendin söylermisin
    Müsait olunca açıklayacağım 👍
  • 19-04-2022, 18:26:51
    #24
    Youtube e giriyorsun
    Abim boş ver o kadın diye esemen rhyme parçası var onu dinliyorsun üzerine de ay yüzlü imiş diye bir parça daha var onu dinliyorsun tamamdır bu iş
  • 19-04-2022, 18:33:11
    #25
    Düzelir geçer takma sözleri tamamen boşa. Üzüleceksin geçmeyecek. Yeni birisi gelecek. Sonra zamanla geçecek. Eğer vicdanen düzgün ve karakterli birisiysen merak etme daha hayırlı kişiler karşına gelecek. Şuan seni aldattığını sanan kişi de iki yakası bir araya gelmez. Genelde etme bulma dünyasıdır.
    Yani üzül ağla iç. Ama zamanla alışacaksın. Ama sağlığını bozarsan hiçbirşey düzelmez. Bunu unutma. Seni bitirecek tek kişi yine sensin. O sebeple keyfin bozmasına izin vermek yerine özgürlüğün tadını çıkar ve güzel bir gelecek kurmak İçin şimdiden sıkı sıkı çalışmaya başla
  • 19-04-2022, 18:37:18
    #26
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nişanlıydık. Evlilik için planlar yapıyordum bu yaz.
    Üzüntünü inan can-ı gönülden paylaşıyorum.

    Yaşadığın durumu asla küçümseyemem çok kötü lakin bir de şöyle düşün kardeşim, Allah seni ateşler içinden çekmiş çıkarmış, ya evlenseydin.

    Çok acı bir şekilde de olsa daha kötü bir duruma düşmekten kurtulmuşsun. 2 karaktersiz için ne orucunu ne de kendini bozmaya değmez, Allah onlara daha beterini yaşatır emin ol ama kalbin kibre düşmesin diye senin haberdar olmanı istemez.
  • 19-04-2022, 18:39:04
    #27
    TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müsait olunca açıklayacağım 👍
    hocam etiketlersin
    çok ama çok geçmiş olsun nefes aldığımız sürece hayat devam ediyor moralin bozulmasın