Asla üzülmeyin, sevinin mutlu olun bu denli karaktersiz bir insan hayatınızdan erken çıkmış. Ciddiye giden bir yol olsaydı, evlilik adımlarını atarken öğrenseydiniz neler oldu allah bilir. Kötü bir tecrübe evet doğru ama hayat devam ediyor. Kesinlikle kendinizi üzmenize değmez. Bırakın onlar kudursun. Şunu söyleyim o kız pişman olup dönecek size zırlayacak edecek sakın kabul etmeyin. Bir kere aldatan bir daha aldatır. Karaktersiz olan insan karaktersizliğine devam eder, tecrübeyle sabit

Umarım hayatınıza size yakışan, karakteri düzgün ne derler hayırlı bir kısmet girer onunla devam edersiniz. Allah bahtınızı açık eylesin hocam. Canınızı sakın sıkmayın bu süreçte başka şeylerle uğraşın kafanızı mutlaka bir şeye odaklayın boş boş durursanız sürekli onu düşünür çıkamazsınız bu kötü halden. Oyun oynayın müzik dinleyin iş yapın dışarı çıkın gezin dolaşın arkadaşlarınızla buluşun falan yavaş yavaş iyileşeceksiniz kendinizi rahat hissedeceksiniz, çok kötü olursanız Passiflora adında bir ilaç var şurup şeklinde bitkisel içinizi rahatlatır kafanızı falan toparlamanız yarar eczaneden şurup olarak alabilirsiniz.