TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok doğru ne yazık ki...



Vallaha öyle.. çok sağolasın.



o yorumu göremedim ancak, aldatılmak şiddete yönelim olmamalı. Aldatıldın karşısına çıtkın her şeyi söyledin huzuru mahkemede deliller ile aldın. Ailelere anlattın ve olay boşanma ile bitti. Uzamayacak bu yani. Cinayete ve şiddete yönelten inanın aldatandan daha beter duruma düşer bu konuda. Şiddet hiç bir şeye çözüm değildir. Ben sinirli bir insanım ama inanın oturup buna başvurmadım. Elimdeki deliller ve şahitler ile belgeler ile mahkemeye sonra ailesine gittim. Takır takır anlattım. Ben insan yüzüne çıkarım ama artık o çıkamaz. Şiddet göstermedim ama ona hayatının en büyük darbesini böyle verdim. Aldatmanın hiç bir şekilde affı olmaz arkadaşlar. Aynı şekilde yalanında. Mevlam herkese düzgün insanları nasip etsin. Devir çok kötü bir devir ve insanlar her şeyi hırçınlık ile yapabilecek düzeyde artık. Cidden herkesi anlamak çok zor bu devirde.

Siz iyi niyetinizden cinayet kelimesini cinsiyet olarak okuyup oyle cevap vermissiniz hocam .