TagOnset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nişanlıydık. Evlilik için planlar yapıyordum bu yaz.
Üzüntünü inan can-ı gönülden paylaşıyorum.

Yaşadığın durumu asla küçümseyemem çok kötü lakin bir de şöyle düşün kardeşim, Allah seni ateşler içinden çekmiş çıkarmış, ya evlenseydin.

Çok acı bir şekilde de olsa daha kötü bir duruma düşmekten kurtulmuşsun. 2 karaktersiz için ne orucunu ne de kendini bozmaya değmez, Allah onlara daha beterini yaşatır emin ol ama kalbin kibre düşmesin diye senin haberdar olmanı istemez.