• 17-04-2022, 18:56:35
    #10
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Döner tezgahı,
    Ustası,
    Paketi,
    Ambalajı,
    Poşeti,
    Kürdanı,
    Tuzu, karabiberi,
    Salçası,
    Ekmeği - lavaşı,
    Tavuğun kilosu, (en az 3-4kg takman lazım)
    Tüpü,
    Elektriği,
    Suyu,
    Kirası,
    Eleman ücreti + sigortası,
    Stopajı, vergisi

    Algısı, tarağı, küreği derken 3 ay sonra devren kiralık dönerci dükkanı diye r10 da konu açma hocam. Öyle forumda sorularak açılacak bir iş değil bence.
    Yok yahu muhasebe konuları değil hani gıda sektöründe hijyendir , risklerdir vs sormam amaç elbette hesaplanmadan girilmez
  • 17-04-2022, 19:00:05
    #11
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Döner tezgahı,
    Ustası,
    Paketi,
    Ambalajı,
    Poşeti,
    Kürdanı,
    Tuzu, karabiberi,
    Salçası,
    Ekmeği - lavaşı,
    Tavuğun kilosu, (en az 3-4kg takman lazım)
    Tüpü,
    Elektriği,
    Suyu,
    Kirası,
    Eleman ücreti + sigortası,
    Stopajı, vergisi

    Algısı, tarağı, küreği derken 3 ay sonra devren kiralık dönerci dükkanı diye r10 da konu açma hocam. Öyle forumda sorularak açılacak bir iş değil bence.
    Her şey risktir. Belli bir süre cepten ödenmesi gerekecektir. Atıyorum, 100 bin TL sermaye koyarsın bunu bir nevi gözden çıkartırsın. 100 bin TL az para mı diyeceksin. O yüzden ilk söylediğim cümleyi yine cevap olarak yazarım
  • 17-04-2022, 19:01:15
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öğrenci çoksa tutar hocam.
  • 17-04-2022, 19:03:38
    #13
    İşi kendin yapmayacaksan ve uzak olduğun bir sektörse kesinlikle uzak dur. Bizzat yaşamış biri olarak söylüyorum çok büyük zarar edersin. Ne kadar iş takibini yaparım vs. desende olmuyor sektör farklı olsada bu şekilde düşünerek bir işe girdim ve çok ama çok büyük zarar ettim. Sen siparişini ver dönerini yemeye devam et hocam.
  • 17-04-2022, 19:03:59
    #14
    Şeytan dürtüyorsa sıkıntı var demektir. Siz de onu dürtün bakalım.
  • 17-04-2022, 19:04:07
    #15
    Sektörle alakan yoksa açma boşa gıda sektörü çok uğraş ister bizim mersindede büyük tantuni firmaları parayı basana bayilik veriyorlardı hepsi bir bir battı
  • 17-04-2022, 19:04:28
    #16
    Ustayi hataydan getirteceksen acilir.
  • 17-04-2022, 19:16:53
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İstanbul/Zeytinburnu ilçesinde 20 yıldır döner dükkanı işletiyoruz hiç bu kadar zor bi dönem olmamıştı yinede fikir alışverişi yapmak istersen her zaman destek olurum
  • 17-04-2022, 20:03:16
    #18
    Esnaflık devri bitmiştir. Adının önünde arkasında KURUMSAL yazmıyorsa hiç bir işe bulaşmayın. Koyun parayı kur korumalı faize gerisine karışmayın.
    • ELCHAVO
    ELCHAVO bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.