CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Döner tezgahı,
Ustası,
Paketi,
Ambalajı,
Poşeti,
Kürdanı,
Tuzu, karabiberi,
Salçası,
Ekmeği - lavaşı,
Tavuğun kilosu, (en az 3-4kg takman lazım)
Tüpü,
Elektriği,
Suyu,
Kirası,
Eleman ücreti + sigortası,
Stopajı, vergisi

Algısı, tarağı, küreği derken 3 ay sonra devren kiralık dönerci dükkanı diye r10 da konu açma hocam. Öyle forumda sorularak açılacak bir iş değil bence.
Her şey risktir. Belli bir süre cepten ödenmesi gerekecektir. Atıyorum, 100 bin TL sermaye koyarsın bunu bir nevi gözden çıkartırsın. 100 bin TL az para mı diyeceksin. O yüzden ilk söylediğim cümleyi yine cevap olarak yazarım