İşi kendin yapmayacaksan ve uzak olduğun bir sektörse kesinlikle uzak dur. Bizzat yaşamış biri olarak söylüyorum çok büyük zarar edersin. Ne kadar iş takibini yaparım vs. desende olmuyor sektör farklı olsada bu şekilde düşünerek bir işe girdim ve çok ama çok büyük zarar ettim. Sen siparişini ver dönerini yemeye devam et hocam.