• 13-02-2009, 16:07:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    iyi günler arkadaşlar,

    Ben dün cüzdanı çaldırdım minübüste içinde kredı kartlarım,bankamatik kartlarım, nüfus cüzdanım vs... vardı gerekli işlemleri yaptım.

    Benim bankada birikmiş param var, yeni daire alacağız kimliğimi çaldırdığım için çok huzursuzum şimdi birisi benim kimliği kopyalayarak bankadaki paramı çekebilir bu paronoya benim beynimi kemiriyor.

    Benim öğrenmek istediğim hangi banka yeni hesap açtırırken fotoğraf çekiyor ve para çekerken bunun kontrolü yapılıyor? böyle çalışan bir banka varsa eğer ordan hesap açtırıcam. Bilen,duyan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim..

    saygılar dillerim.
  • 13-02-2009, 16:36:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi günler arkadaşlar,

    Ben dün cüzdanı çaldırdım minübüste içinde kredı kartlarım,bankamatik kartlarım, nüfus cüzdanım vs... vardı gerekli işlemleri yaptım.

    Benim bankada birikmiş param var, yeni daire alacağız kimliğimi çaldırdığım için çok huzursuzum şimdi birisi benim kimliği kopyalayarak bankadaki paramı çekebilir bu paronoya benim beynimi kemiriyor.

    Benim öğrenmek istediğim hangi banka yeni hesap açtırırken fotoğraf çekiyor ve para çekerken bunun kontrolü yapılıyor? böyle çalışan bir banka varsa eğer ordan hesap açtırıcam. Bilen,duyan arkadaşlar yazarsa çok sevinirim..

    saygılar dillerim.
    İŞBANK...Çekiyor onlar yeni hesap'ta , kesinlikle tavsiye ediyorum..Bende kullanıyorum.
  • 13-02-2009, 16:39:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    benim işbankta çok eskiden hesabım var, şubeye gidip olayları anlatsam fotomu çekerlermi acaba?
  • 13-02-2009, 16:41:12
    #4
    Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim işbankta çok eskiden hesabım var, şubeye gidip olayları anlatsam fotomu çekerlermi acaba?
    Olayı anlatırsan elbet yardımcı olacaklar,ilgileneceklerdir.Siz gidin bi deneyin
  • 13-02-2009, 17:18:48
    #5
    işbankası yeni hesap açıldığında resim çekiyor hemen.Ayrıca sorun olacağınıda sanmıyorum işlemlerini yaptıysan.
    bu arada düşürdüysen bulma ihtimalin var ama çaldırdığına eminsen yapacak bişey yok.
  • 13-02-2009, 18:00:04
    #6
    Üyeliği durduruldu
    sogukkanli56 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işbankası yeni hesap açıldığında resim çekiyor hemen.Ayrıca sorun olacağınıda sanmıyorum işlemlerini yaptıysan.
    bu arada düşürdüysen bulma ihtimalin var ama çaldırdığına eminsen yapacak bişey yok.
    düşürmediğime eminim, minübüste çarptılar ayaktaydım minibüste yer yoktu tıkış tıkıştı 3-4 kişi yaşlı başlı insanlar itişip duruyordu hatta birine yavaş ol hemşerim dedim ama o esnada uyanamadım aklımda başka şeyler vardı.. indikten 20-25 dakka sonra fark ettim..

    cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim pazartesi işbankasına gidip konuşacağım.
  • 13-02-2009, 18:02:59
    #7
    Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşürmediğime eminim, minübüste çarptılar ayaktaydım minibüste yer yoktu tıkış tıkıştı 3-4 kişi yaşlı başlı insanlar itişip duruyordu hatta birine yavaş ol hemşerim dedim ama o esnada uyanamadım aklımda başka şeyler vardı.. indikten 20-25 dakka sonra fark ettim..
    cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim yarın işbankasına gidip konuşacağım.
    durumuna üzüldüm.Şimdiye kadar hiç başıma gelmedi umarı bundan sonrada kimsenin başına böyle bi olay gelmez.