Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşürmediğime eminim, minübüste çarptılar ayaktaydım minibüste yer yoktu tıkış tıkıştı 3-4 kişi yaşlı başlı insanlar itişip duruyordu hatta birine yavaş ol hemşerim dedim ama o esnada uyanamadım aklımda başka şeyler vardı.. indikten 20-25 dakka sonra fark ettim..
cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim yarın işbankasına gidip konuşacağım.
durumuna üzüldüm.Şimdiye kadar hiç başıma gelmedi umarı bundan sonrada kimsenin başına böyle bi olay gelmez.