Baracuda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim işbankta çok eskiden hesabım var, şubeye gidip olayları anlatsam fotomu çekerlermi acaba?
Olayı anlatırsan elbet yardımcı olacaklar,ilgileneceklerdir.Siz gidin bi deneyin