• 16-04-2022, 02:03:12
    #1
    Koca bir hafta daha su gibi geçti ve gitti. Yarın cumartesi… Planlar belli mi neler yapmayı düşünüyorsunuz? 🤩
  • 16-04-2022, 02:03:40
    #2
    Meta (FB,IG) & Google Ads
    Çalışmaya devam
  • 16-04-2022, 02:04:37
    #3
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Çalışmak. Garip ne yapsın hocam 😌
  • 16-04-2022, 02:05:34
    #4
    evdeyim dinleneceğim.ey işler güçler hafta sonuma dokunma
  • 16-04-2022, 02:06:04
    #5
    R10 İftar yemeği...
  • 16-04-2022, 02:08:49
    #6
    RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmaya devam
    Allah kolaylık versin hocam. Hangi hizmetleri sağlamaktasınız? Konumuzu gören varsa belki yazarlar
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışmak. Garip ne yapsın hocam 😌
    Kolaylıklar sizinle olsun hocam ama kırgınım size biraz. Ölü teklif vermiştiniz. Az daha çıkın da satayım şu saati size para lazım, çook para lazım 😄
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evdeyim dinleneceğim.ey işler güçler hafta sonuma dokunma
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süper hocam bence insanın buna ihtiyacı var. Çok şükür r10 da güzel şeyler denk geliyor ama bazen çok yoruldugumu düşünüyorum ben de…
    royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 İftar yemeği...
    Hocam ben bu konuyu birkaç kez gördüm de tam olarak nasıl? Yemek mi verilecek? Detay verir misiniz?
  • 16-04-2022, 02:09:29
    #7
    Erken uyanırsam AVM'ye gideceğim. Onun harici vakit çalışmaya devam.
  • 16-04-2022, 02:10:08
    #8
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kolaylık versin hocam. Hangi hizmetleri sağlamaktasınız? Konumuzu gören varsa belki yazarlar

    Kolaylıklar sizinle olsun hocam ama kırgınım size biraz. Ölü teklif vermiştiniz. Az daha çıkın da satayım şu saati size para lazım, çook para lazım 😄
    [COLOR=transparent]
    Süper hocam bence insanın buna ihtiyacı var. Çok şükür r10 da güzel şeyler denk geliyor ama bazen çok yoruldugumu düşünüyorum ben de…

    Hocam ben bu konuyu birkaç kez gördüm de tam olarak nasıl? Yemek mi verilecek? Detay verir misiniz?
    Hocam inan senin gibi değerli bir insanı kırmak istemem, eğer yanlış anlaşıldıysam senden gerçekten özür dilerim.
  • 16-04-2022, 02:10:59
    #9
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kolaylık versin hocam. Hangi hizmetleri sağlamaktasınız? Konumuzu gören varsa belki yazarlar

    Kolaylıklar sizinle olsun hocam ama kırgınım size biraz. Ölü teklif vermiştiniz. Az daha çıkın da satayım şu saati size para lazım, çook para lazım 😄
    [COLOR=transparent]
    Süper hocam bence insanın buna ihtiyacı var. Çok şükür r10 da güzel şeyler denk geliyor ama bazen çok yoruldugumu düşünüyorum ben de…

    Hocam ben bu konuyu birkaç kez gördüm de tam olarak nasıl? Yemek mi verilecek? Detay verir misiniz?
    Yemek verilme değil de, her sene iftar etkinliği düzenleniyor. Normalde ücretli, fakat durumu gerçekten olmayan arkadaşlara yardımcı oluyorlar sanırım. Konu linkini bulamadım, Bildirimler kısmına tıklarsanız mutlaka iftar bildirimini göreceksiniz