Allah kolaylık versin hocam. Hangi hizmetleri sağlamaktasınız? Konumuzu gören varsa belki yazarlar
Kolaylıklar sizinle olsun hocam ama kırgınım size biraz. Ölü teklif vermiştiniz. Az daha çıkın da satayım şu saati size para lazım, çook para lazım 😄
[COLOR=transparent]
Süper hocam bence insanın buna ihtiyacı var. Çok şükür r10 da güzel şeyler denk geliyor ama bazen çok yoruldugumu düşünüyorum ben de
Hocam ben bu konuyu birkaç kez gördüm de tam olarak nasıl? Yemek mi verilecek? Detay verir misiniz?
Yemek verilme değil de, her sene iftar etkinliği düzenleniyor. Normalde ücretli, fakat durumu gerçekten olmayan arkadaşlara yardımcı oluyorlar sanırım. Konu linkini bulamadım, Bildirimler kısmına tıklarsanız mutlaka iftar bildirimini göreceksiniz