RocksoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmaya devam
Allah kolaylık versin hocam. Hangi hizmetleri sağlamaktasınız? Konumuzu gören varsa belki yazarlar
EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmak. Garip ne yapsın hocam 😌
Kolaylıklar sizinle olsun hocam ama kırgınım size biraz. Ölü teklif vermiştiniz. Az daha çıkın da satayım şu saati size para lazım, çook para lazım 😄
eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evdeyim dinleneceğim.ey işler güçler hafta sonuma dokunma
eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süper hocam bence insanın buna ihtiyacı var. Çok şükür r10 da güzel şeyler denk geliyor ama bazen çok yoruldugumu düşünüyorum ben de…
royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 İftar yemeği...
Hocam ben bu konuyu birkaç kez gördüm de tam olarak nasıl? Yemek mi verilecek? Detay verir misiniz?