• 14-04-2022, 02:03:03
    #1
    Gold üye
    Xiaomi red mi note 10 pro alacağım . Önerir misiniz?
  • 14-04-2022, 02:04:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Meftunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomi red mi note 10 pro alacağım . Önerir misiniz?
    Bende redmi 9t var fazlasıyla memnunum
  • 14-04-2022, 02:09:18
    #3
    note 11 pro'ya bakabilirsiniz

    Note 10 pro 8 gb ram kullanıcısıyım gayet memnunum, günlük kullanımda 1 gün şarjı yetiyor. Kamerası olsun mükemmel performansta mükemmel sıfır sıkıntı
  • 14-04-2022, 02:11:14
    #4
    Gold üye
    NebaServices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    note 11 pro'ya bakabilirsiniz

    Note 10 pro 8 gb ram kullanıcısıyım gayet memnunum, günlük kullanımda 1 gün şarjı yetiyor. Kamerası olsun mükemmel performansta mükemmel sıfır sıkıntı
    bende onu sipariş ettim hocam . 8 ram 128 gb kamera 108 fiyatı da fena değildi .

    mi10t pro ile bunun arasında kaldım arada 3bin fark vardı değmeyeceğini düşünüp bunu aldım . poco dan geçiyorum
  • 14-04-2022, 02:15:17
    #5
    hocam merhabalar cihazı yaklaşık 4 aydır kullanıyorum cihazda bir çok kronik hata vs mevcut fakat hiç bir inceleme videosunda bunlardan bahsedilmiyor eksileri artıları olarak kendi kisişel görüşmü yazıyorum buraya
    cihazın ekranı bu fiyata harika bir ekrana sahip özellikle netflix'te muazzam bir kalite sunuyor HDR ile birlikte çift hapörlör olmasıda cabası ikinici hapörlör ahize değil bu arada üst kısıma bir adet daha eklemişler ekran hassasiyeti vs çok iyi özellike ekran parlaklığı 1200 nit dışarda güneş altında sorunsuz görebiliyorsun ekranı kamerası o kadar övüldüğü kadar muazzam bir kamera değil eğer fotoğraf için alıyorsan başka opsiyonlara yönebilirsin sosyal medya vs yapıyorsan bu cihazdan şaşma

    eksi yönleride şu şekilde
    ekranın al kısmında çok ince bir morluk var bunun için garantiye gittiğimde sıfır kutulu cihazı açıp karşılaştırma yapmıştım aynı problem o cihazdada vardı maalesef fabrika çıkışlıymış ama bunu görmek için çok dikkatli bakman gerekiyor ekrana benim gibi takıntılı biriysen rahatsız olursun ve çerceve köşeleri oval olduğu için sağ üst köşe tam olarak oval değil buda seni rahatsız edebilir siyah temada gerçek siyah olmuyan kısımlara alt teraftan hafif bir beyazlık çıkıyor bunları dikkata alarak almanı tavsiye ederim

    iyi forumlar
  • 14-04-2022, 02:16:00
    #6
    Bende önümüzde ki ay alacağım redmi note 10 proyu. Baya inceledim note 11 pro ile fazla bir farkı yok. Note 10 pro'dan yana yapacağım seçimimi.
  • 14-04-2022, 02:17:18
    #7
    Red Mi Note9 Pro kullanıyorum, bir türlü Google arama çevirici - Google SMS kısımlarına alışamadım. Çok tuhafıma gidiyor.

    Cihaz güzel, aşırı memnunum lakin Red Mi sürümü bana göre değil. Geçen cuma günü unlock yaptım, bu cuma akşamı Mi sürümüne geçiş yapacağım.
  • 14-04-2022, 02:19:59
    #8
    Gold üye
    Tolunay_Kum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam merhabalar cihazı yaklaşık 4 aydır kullanıyorum cihazda bir çok kronik hata vs mevcut fakat hiç bir inceleme videosunda bunlardan bahsedilmiyor eksileri artıları olarak kendi kisişel görüşmü yazıyorum buraya
    cihazın ekranı bu fiyata harika bir ekrana sahip özellikle netflix'te muazzam bir kalite sunuyor HDR ile birlikte çift hapörlör olmasıda cabası ikinici hapörlör ahize değil bu arada üst kısıma bir adet daha eklemişler ekran hassasiyeti vs çok iyi özellike ekran parlaklığı 1200 nit dışarda güneş altında sorunsuz görebiliyorsun ekranı kamerası o kadar övüldüğü kadar muazzam bir kamera değil eğer fotoğraf için alıyorsan başka opsiyonlara yönebilirsin sosyal medya vs yapıyorsan bu cihazdan şaşma

    eksi yönleride şu şekilde
    ekranın al kısmında çok ince bir morluk var bunun için garantiye gittiğimde sıfır kutulu cihazı açıp karşılaştırma yapmıştım aynı problem o cihazdada vardı maalesef fabrika çıkışlıymış ama bunu görmek için çok dikkatli bakman gerekiyor ekrana benim gibi takıntılı biriysen rahatsız olursun ve çerceve köşeleri oval olduğu için sağ üst köşe tam olarak oval değil buda seni rahatsız edebilir siyah temada gerçek siyah olmuyan kısımlara alt teraftan hafif bir beyazlık çıkıyor bunları dikkata alarak almanı tavsiye ederim

    iyi forumlar
    Değerli yorumun için teşekkür ederim hocam . benim için önemli olan tek şey işlemci ve bataryası . beni uzun süre götürsün kasma donma takılma olmasın bi de güneş altında rahat gozuksun (poco da kör olmama ramak kaldı güneş ısıgnda gözükmüyor) kafii . O kadar ince detaylara pek takılmam tasarımı da hosuma gitti pocoyagore
  • 14-04-2022, 02:22:09
    #9
    Meftunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli yorumun için teşekkür ederim hocam . benim için önemli olan tek şey işlemci ve bataryası . beni uzun süre götürsün kasma donma takılma olmasın bi de güneş altında rahat gozuksun (poco da kör olmama ramak kaldı güneş ısıgnda gözükmüyor) kafii . O kadar ince detaylara pek takılmam tasarımı da hosuma gitti pocoyagore
    hocam kasma donma vs istemiyorsun sakın miui 13 e güncelleme