Xiaomi red mi note 10 pro alacağım . Önerir misiniz?
8
●158
- 14-04-2022, 02:04:44Üyeliği durdurulduBende redmi 9t var fazlasıyla memnunumMeftunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2022, 02:11:14bende onu sipariş ettim hocam . 8 ram 128 gb kamera 108 fiyatı da fena değildi .NebaServices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mi10t pro ile bunun arasında kaldım arada 3bin fark vardı değmeyeceğini düşünüp bunu aldım . poco dan geçiyorum - 14-04-2022, 02:15:17hocam merhabalar cihazı yaklaşık 4 aydır kullanıyorum cihazda bir çok kronik hata vs mevcut fakat hiç bir inceleme videosunda bunlardan bahsedilmiyor eksileri artıları olarak kendi kisişel görüşmü yazıyorum buraya
cihazın ekranı bu fiyata harika bir ekrana sahip özellikle netflix'te muazzam bir kalite sunuyor HDR ile birlikte çift hapörlör olmasıda cabası ikinici hapörlör ahize değil bu arada üst kısıma bir adet daha eklemişler ekran hassasiyeti vs çok iyi özellike ekran parlaklığı 1200 nit dışarda güneş altında sorunsuz görebiliyorsun ekranı kamerası o kadar övüldüğü kadar muazzam bir kamera değil eğer fotoğraf için alıyorsan başka opsiyonlara yönebilirsin sosyal medya vs yapıyorsan bu cihazdan şaşma
eksi yönleride şu şekilde
ekranın al kısmında çok ince bir morluk var bunun için garantiye gittiğimde sıfır kutulu cihazı açıp karşılaştırma yapmıştım aynı problem o cihazdada vardı maalesef fabrika çıkışlıymış ama bunu görmek için çok dikkatli bakman gerekiyor ekrana benim gibi takıntılı biriysen rahatsız olursun ve çerceve köşeleri oval olduğu için sağ üst köşe tam olarak oval değil buda seni rahatsız edebilir siyah temada gerçek siyah olmuyan kısımlara alt teraftan hafif bir beyazlık çıkıyor bunları dikkata alarak almanı tavsiye ederim
iyi forumlar - 14-04-2022, 02:16:00Bende önümüzde ki ay alacağım redmi note 10 proyu. Baya inceledim note 11 pro ile fazla bir farkı yok. Note 10 pro'dan yana yapacağım seçimimi.
- 14-04-2022, 02:19:59Değerli yorumun için teşekkür ederim hocam . benim için önemli olan tek şey işlemci ve bataryası . beni uzun süre götürsün kasma donma takılma olmasın bi de güneş altında rahat gozuksun (poco da kör olmama ramak kaldı güneş ısıgnda gözükmüyor) kafii . O kadar ince detaylara pek takılmam tasarımı da hosuma gitti pocoyagoreTolunay_Kum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2022, 02:22:09hocam kasma donma vs istemiyorsun sakın miui 13 e güncellemeMeftunn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle