hocam merhabalar cihazı yaklaşık 4 aydır kullanıyorum cihazda bir çok kronik hata vs mevcut fakat hiç bir inceleme videosunda bunlardan bahsedilmiyor eksileri artıları olarak kendi kisişel görüşmü yazıyorum buraya
cihazın ekranı bu fiyata harika bir ekrana sahip özellikle netflix'te muazzam bir kalite sunuyor HDR ile birlikte çift hapörlör olmasıda cabası ikinici hapörlör ahize değil bu arada üst kısıma bir adet daha eklemişler ekran hassasiyeti vs çok iyi özellike ekran parlaklığı 1200 nit dışarda güneş altında sorunsuz görebiliyorsun ekranı kamerası o kadar övüldüğü kadar muazzam bir kamera değil eğer fotoğraf için alıyorsan başka opsiyonlara yönebilirsin sosyal medya vs yapıyorsan bu cihazdan şaşma
eksi yönleride şu şekilde
ekranın al kısmında çok ince bir morluk var bunun için garantiye gittiğimde sıfır kutulu cihazı açıp karşılaştırma yapmıştım aynı problem o cihazdada vardı maalesef fabrika çıkışlıymış ama bunu görmek için çok dikkatli bakman gerekiyor ekrana benim gibi takıntılı biriysen rahatsız olursun ve çerceve köşeleri oval olduğu için sağ üst köşe tam olarak oval değil buda seni rahatsız edebilir siyah temada gerçek siyah olmuyan kısımlara alt teraftan hafif bir beyazlık çıkıyor bunları dikkata alarak almanı tavsiye ederim
iyi forumlar