Değerli yorumun için teşekkür ederim hocam . benim için önemli olan tek şey işlemci ve bataryası . beni uzun süre götürsün kasma donma takılma olmasın bi de güneş altında rahat gozuksun (poco da kör olmama ramak kaldı güneş ısıgnda gözükmüyor) kafii . O kadar ince detaylara pek takılmam tasarımı da hosuma gitti pocoyagore
hocam kasma donma vs istemiyorsun sakın miui 13 e güncelleme