Merhaba,
Bu sene 5.yılımı doldurduğum hobimizi aktif olarak icra eden arkadaşlar da forum da var mı merak ettiğim için böyle bir konu açma gereği duydum. 2018 de R10 da Amatör Telsizciler Sosyal Grubu (Tıklayabilirsiniz R10 içi Link) kurmuştum. Fakat katılım olmadı ne yazıkki.
Eğer aktif bilgi paylaşımı ve sorularınız var ise yanıtlayabilirim veya birlikte yardımlaşabiliriz. Şahsen yeni cihazlar alıyorum sürekli ve bu konuda bazen yardıma ihtiyacım olabiliyor.
TB2DKG Ankara QRZ Database
Amatör Telsizcileri Konuya Bekliyorum
16
●422
- 13-04-2022, 15:16:03arama kurtarmadayken çok kullandım ama bi türlü amatör telsizci lisansı alamadım. ödemeyle ilgili bi sorun yaşamıştım bi türlü harç yatıracak yeri bulamadım.
- 13-04-2022, 15:17:19eskiden kegm sitesindendi artık e devletten yapılıyor. ben de ilk senemde kazanamadım ikinci senemde para yatırıp sınav gününü unuttum üçüncüde aldım ve 5.yılımdayım artık bu 5 yılın öncesinde de bir 3 4 yıl yatıyorwhitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AFAD vb. arama kurtarmalarda görev alıyorum dönem dönem ben de. Özellikle geçtiğimiz yaz muğla bölgesinde çalışma yaptım çok fazla.
- 13-04-2022, 15:23:01yigiters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sosyal gruba ekledim sizi de - 13-04-2022, 23:42:35
- 19-05-2022, 17:06:34Amatör telsizcilikle uzun zaman önce tanışmıştım ama sınavların bulunduğum ilde yapılmamasından fırsat olmamıştı. 2015 yada 2016 da telsizimi alıp MEB sistemine geçmesiyle de 2020 Aralık'ta belgemi aldım.
Ta2BCO '73.
@kaantoker; yarın İstanbul'da düzenlenecek Ulusal Düzey Tahliye, Yerleştirme ve Planlama Tatbikatı AFAD Gönüllüsü olarak katılacaksınız belki tanışma fırsatımız olur.

AFAD vb. arama kurtarmalarda görev alıyorum dönem dönem ben de. Özellikle geçtiğimiz yaz muğla bölgesinde çalışma yaptım çok fazla.
