Amatör telsizcilikle uzun zaman önce tanışmıştım ama sınavların bulunduğum ilde yapılmamasından fırsat olmamıştı. 2015 yada 2016 da telsizimi alıp MEB sistemine geçmesiyle de 2020 Aralık'ta belgemi aldım.
Ta2BCO '73.

@kaantoker; yarın İstanbul'da düzenlenecek Ulusal Düzey Tahliye, Yerleştirme ve Planlama Tatbikatı AFAD Gönüllüsü olarak katılacaksınız belki tanışma fırsatımız olur.