Merhaba,

Bu sene 5.yılımı doldurduğum hobimizi aktif olarak icra eden arkadaşlar da forum da var mı merak ettiğim için böyle bir konu açma gereği duydum. 2018 de R10 da Amatör Telsizciler Sosyal Grubu (Tıklayabilirsiniz R10 içi Link) kurmuştum. Fakat katılım olmadı ne yazıkki.

Eğer aktif bilgi paylaşımı ve sorularınız var ise yanıtlayabilirim veya birlikte yardımlaşabiliriz. Şahsen yeni cihazlar alıyorum sürekli ve bu konuda bazen yardıma ihtiyacım olabiliyor.

TB2DKG Ankara QRZ Database