• 13-04-2022, 15:05:34
    #1
    Merhaba,

    Bu sene 5.yılımı doldurduğum hobimizi aktif olarak icra eden arkadaşlar da forum da var mı merak ettiğim için böyle bir konu açma gereği duydum. 2018 de R10 da Amatör Telsizciler Sosyal Grubu (Tıklayabilirsiniz R10 içi Link) kurmuştum. Fakat katılım olmadı ne yazıkki.

    Eğer aktif bilgi paylaşımı ve sorularınız var ise yanıtlayabilirim veya birlikte yardımlaşabiliriz. Şahsen yeni cihazlar alıyorum sürekli ve bu konuda bazen yardıma ihtiyacım olabiliyor.

    TB2DKG Ankara QRZ Database
  • 13-04-2022, 15:16:03
    #2
    LOTUSLİSANS.COM
    arama kurtarmadayken çok kullandım ama bi türlü amatör telsizci lisansı alamadım. ödemeyle ilgili bi sorun yaşamıştım bi türlü harç yatıracak yeri bulamadım.
  • 13-04-2022, 15:17:19
    #3
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arama kurtarmadayken çok kullandım ama bi türlü amatör telsizci lisansı alamadım. ödemeyle ilgili bi sorun yaşamıştım bi türlü harç yatıracak yeri bulamadım.
    eskiden kegm sitesindendi artık e devletten yapılıyor. ben de ilk senemde kazanamadım ikinci senemde para yatırıp sınav gününü unuttum üçüncüde aldım ve 5.yılımdayım artık bu 5 yılın öncesinde de bir 3 4 yıl yatıyor AFAD vb. arama kurtarmalarda görev alıyorum dönem dönem ben de. Özellikle geçtiğimiz yaz muğla bölgesinde çalışma yaptım çok fazla.
  • 13-04-2022, 15:21:44
    #4
    Merhaba, son zamanlarda yeterince vakit ayıramasamda bende amatör telsizciyim.

    TA2SY
  • 13-04-2022, 15:23:01
    #5
    yigiters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, son zamanlarda yeterince vakit ayıramasamda bende amatör telsizciyim.

    TA2SY

    sosyal gruba ekledim sizi de
  • 13-04-2022, 21:12:55
    #6
    Biraz konu dışı olacak ama ne zaman bu telsiz muhabeti dönse Kemal Sunalın yakışıklı filmi aklıma geliyor

    Bazı hobiler benim için lüks kalıyor imkan bulsam uğraşmak isterdim
  • 13-04-2022, 23:42:35
    #7
    if3Lc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz konu dışı olacak ama ne zaman bu telsiz muhabeti dönse Kemal Sunalın yakışıklı filmi aklıma geliyor

    Bazı hobiler benim için lüks kalıyor imkan bulsam uğraşmak isterdim
    Ben de aynen böyle oluyorum zaten

  • 19-05-2022, 17:06:34
    #8
    Amatör telsizcilikle uzun zaman önce tanışmıştım ama sınavların bulunduğum ilde yapılmamasından fırsat olmamıştı. 2015 yada 2016 da telsizimi alıp MEB sistemine geçmesiyle de 2020 Aralık'ta belgemi aldım.
    Ta2BCO '73.

    @kaantoker; yarın İstanbul'da düzenlenecek Ulusal Düzey Tahliye, Yerleştirme ve Planlama Tatbikatı AFAD Gönüllüsü olarak katılacaksınız belki tanışma fırsatımız olur.
  • 19-05-2022, 17:09:49
    #9
    geçtiğimiz yaz sınava girmiştim ama kazanamadım bende

    r10 grubuna katılıyorum