• 11-04-2022, 15:32:45
    #10
    Hak, hukuku bu kadar iyi biliyorsunuz ama emeğin karşılığını vermiyorsunuz, garip . O vatandas size paranı iade etmiyorum ama kullanmayacağım dese aynı sakinlikte olur muydunuz?
  • 11-04-2022, 15:37:40
    #11
    Kurumsal Üye
    Bu hususta avukatı baroya şikayet etme hakkınız var.

    Bence elinizdekileri bir dosya haline getirin ve dilekçe sunar gibi avukatın sizi aradığı tarih, saat ekleyerek hakkında şikayetçi olun.

    Bakalım size söylediklerini baroya nasıl söyleyebilecek?

    Birileri akrabam avukat, emn görevlisi vs diye kendisine bir şey olmaz sanarak bu tarz eylemlerde bulunabiliyor. En azından burada avukat her bir halta aracı olamayacağını öğrensin.
  • 11-04-2022, 15:39:09
    #12
    krbsmhmmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hak, hukuku bu kadar iyi biliyorsunuz ama emeğin karşılığını vermiyorsunuz, garip . O vatandas size paranı iade etmiyorum ama kullanmayacağım dese aynı sakinlikte olur muydunuz?
    Hocam senin derdin ne onu anlamadım. Onun kullanmayacağı bir durum yok. Ne okudun da ne soruyorsun onu da anlamadım.

    Adama yazı yazdırıyorum ve 20 yazının 1 tanesi özgün 19 tanesi diğerinin aynısı. Bunun neyine emek vereceğim? Hak hukuk kavramını Allah'a şükür iyi biliyorum. Adam beni 20 gün geriye atmış ve üstüne pişmiş kelle gibi üste çıkma derdinde. Bir yazıyı kullanıp kullanmama hakkı bende. Bende kullanmak istemiyorum bu kadar basit. Bunun neyini anlamadın?
  • 11-04-2022, 15:45:37
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin derdin ne onu anlamadım. Onun kullanmayacağı bir durum yok. Ne okudun da ne soruyorsun onu da anlamadım.

    Adama yazı yazdırıyorum ve 20 yazının 1 tanesi özgün 19 tanesi diğerinin aynısı. Bunun neyine emek vereceğim? Hak hukuk kavramını Allah'a şükür iyi biliyorum. Adam beni 20 gün geriye atmış ve üstüne pişmiş kelle gibi üste çıkma derdinde. Bir yazıyı kullanıp kullanmama hakkı bende. Bende kullanmak istemiyorum bu kadar basit. Bunun neyini anlamadın?
    Bu olay ikimizin arasında yaşanmış olsaydı, dolandığınla kalırdın. Kimse sana silah göstermedi parayı ver diye kontrol etmedigin makaleye ücret ödüyorsun gelip dünyanın yükü omuzlarindaymis gibi konu açıp dert yanıyorsun. Garip geldi o yüzden yorumda bulundum herkese iyi forumlar
  • 11-04-2022, 15:47:28
    #14
    Konu net: İşini düzgün yap, halkını Tam al.

    KURAL BU.
  • 11-04-2022, 16:16:34
    #15
    Avukatı = Ablası.
  • 11-04-2022, 16:23:34
    #16
    Ciddi makale yazan birisi zaten ayda 10 K üstünü kendi sitesine yazarak kazanabilir. Küçük rakamlara bu işi yapanlar zaten sizi ancak uğraştırır.