Hocam senin derdin ne onu anlamadım. Onun kullanmayacağı bir durum yok. Ne okudun da ne soruyorsun onu da anlamadım.
Adama yazı yazdırıyorum ve 20 yazının 1 tanesi özgün 19 tanesi diğerinin aynısı. Bunun neyine emek vereceğim? Hak hukuk kavramını Allah'a şükür iyi biliyorum. Adam beni 20 gün geriye atmış ve üstüne pişmiş kelle gibi üste çıkma derdinde. Bir yazıyı kullanıp kullanmama hakkı bende. Bende kullanmak istemiyorum bu kadar basit. Bunun neyini anlamadın?
Bu olay ikimizin arasında yaşanmış olsaydı, dolandığınla kalırdın. Kimse sana silah göstermedi parayı ver diye kontrol etmedigin makaleye ücret ödüyorsun gelip dünyanın yükü omuzlarindaymis gibi konu açıp dert yanıyorsun. Garip geldi o yüzden yorumda bulundum herkese iyi forumlar