Bu hususta avukatı baroya şikayet etme hakkınız var.

Bence elinizdekileri bir dosya haline getirin ve dilekçe sunar gibi avukatın sizi aradığı tarih, saat ekleyerek hakkında şikayetçi olun.

Bakalım size söylediklerini baroya nasıl söyleyebilecek?

Birileri akrabam avukat, emn görevlisi vs diye kendisine bir şey olmaz sanarak bu tarz eylemlerde bulunabiliyor. En azından burada avukat her bir halta aracı olamayacağını öğrensin.