krbsmhmmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hak, hukuku bu kadar iyi biliyorsunuz ama emeğin karşılığını vermiyorsunuz, garip . O vatandas size paranı iade etmiyorum ama kullanmayacağım dese aynı sakinlikte olur muydunuz?
Hocam senin derdin ne onu anlamadım. Onun kullanmayacağı bir durum yok. Ne okudun da ne soruyorsun onu da anlamadım.

Adama yazı yazdırıyorum ve 20 yazının 1 tanesi özgün 19 tanesi diğerinin aynısı. Bunun neyine emek vereceğim? Hak hukuk kavramını Allah'a şükür iyi biliyorum. Adam beni 20 gün geriye atmış ve üstüne pişmiş kelle gibi üste çıkma derdinde. Bir yazıyı kullanıp kullanmama hakkı bende. Bende kullanmak istemiyorum bu kadar basit. Bunun neyini anlamadın?