• 10-04-2022, 01:22:53
    #19
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam inanın letgo denen illetin bu düşüncenin daha da yayılmasında çok çok etkisi oldu. İnsanlar utanırdı ne bileyim ayıp derdi. Şu an adı uyanıklık olmuş… Hayırlısı olsun ne diyeyim…
    Siz facebook gruplarını bir gezin isterseniz. Suriyeliler karaborsa ne ürünler satıyor bir görseniz şaşırırsınız. Bütün ps5 ler suriyelilerde, satılığa falan koyarsanız organize olarak fiyat öldürmek için saldırıyorlar, altına garip garip yorumlar atıyorlar size o malı sattırmıyorlar.
  • 10-04-2022, 01:39:44
    #20
    ölücülük parasını yetmediği malı almaya çalışmaktır
  • 10-04-2022, 01:44:27
    #21
    Eğer bir hizmet satıyorsan bunda pazarlık olmaz kanısındayım.. Pazarlık yapmak istedi ve bu sizin için ekstra zaman alacaksa, sizde yaptığınız işin kalitesinden emin iseniz ne pazarlık ne de indirim şahsen yapmadığım gibi indirim yapılmasına da karşıyım. Karşılıklı memnuniyet adına hediye bir şey verilebilir. Karmaşık oldu sanki anlaşılmıştır umarım
  • 10-04-2022, 03:13:51
    #22
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bir hizmet satıyorsan bunda pazarlık olmaz kanısındayım.. Pazarlık yapmak istedi ve bu sizin için ekstra zaman alacaksa, sizde yaptığınız işin kalitesinden emin iseniz ne pazarlık ne de indirim şahsen yapmadığım gibi indirim yapılmasına da karşıyım. Karşılıklı memnuniyet adına hediye bir şey verilebilir. Karmaşık oldu sanki anlaşılmıştır umarım
    Aslında bu konudaki mevzu bahis akıllı saat hocam. Hizmetler konusunda pazarlık yapmam zira…
  • 10-04-2022, 18:31:47
    #23
    Fiyatı piyasadan en ucuz olmasına rağmen ki geliş fiyatı neredeyse halen daha geliş fiyatının bile altında satın almak isteyen veya bu pazarda ciddi bir şekilde geliş fiyatının altında bile satış olunca biraz garipsiyorum. 3 kuruşluk işi bu kadar neden dip fiyattan verirler.
  • 10-04-2022, 18:46:09
    #24
    mertinko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatı piyasadan en ucuz olmasına rağmen ki geliş fiyatı neredeyse halen daha geliş fiyatının bile altında satın almak isteyen veya bu pazarda ciddi bir şekilde geliş fiyatının altında bile satış olunca biraz garipsiyorum. 3 kuruşluk işi bu kadar neden dip fiyattan verirler.
    Yani hocam sıfırı 5000₺ civarında satılan bir ürünü 11 ay garantili daha sahibindende 3700-4500₺ arası fiyatı var. 3450₺ ye koydum daha hala ölücüler yazıyor işte. Hiç inmemek lazım ben de düzenledim fiyatımı. Yine R10’dan almak isteyen olursa aynı fiyata vereceğim
  • 10-04-2022, 19:00:54
    #25
    Geleneksek orhansengun fırsatçılardan şikayet etme başlığına hoş geldiniz. )))
    Ayda en az bir kez alıcılardan şikayet ettiğin bir konuna denk geliyorum hocam.
    Hayırlı satışların bol kazançların olsun, ölücülere fırsatçılara denk getirmesin Allah...
  • 10-04-2022, 20:00:35
    #26
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geleneksek orhansengun fırsatçılardan şikayet etme başlığına hoş geldiniz. )))
    Ayda en az bir kez alıcılardan şikayet ettiğin bir konuna denk geliyorum hocam.
    Hayırlı satışların bol kazançların olsun, ölücülere fırsatçılara denk getirmesin Allah...
    Hocam selamlar 😄 Biraz abarttın sanki zira bu ara özellikle letgoya ilan koyuyorum. Geneldr al sat değil de insanların bencil davranışlarını yazıp naçizane hep beraber bir konusup farkındalık oluşturabilme amacı güdüyorum😂 Dularınız için çok teşekkürler, cümlemiz için İnsallah. Çok sağ olun