Fiyatı piyasadan en ucuz olmasına rağmen ki geliş fiyatı neredeyse halen daha geliş fiyatının bile altında satın almak isteyen veya bu pazarda ciddi bir şekilde geliş fiyatının altında bile satış olunca biraz garipsiyorum. 3 kuruşluk işi bu kadar neden dip fiyattan verirler.
Yani hocam sıfırı 5000₺ civarında satılan bir ürünü 11 ay garantili daha sahibindende 3700-4500₺ arası fiyatı var. 3450₺ ye koydum daha hala ölücüler yazıyor işte. Hiç inmemek lazım ben de düzenledim fiyatımı. Yine R10dan almak isteyen olursa aynı fiyata vereceğim