ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer bir hizmet satıyorsan bunda pazarlık olmaz kanısındayım.. Pazarlık yapmak istedi ve bu sizin için ekstra zaman alacaksa, sizde yaptığınız işin kalitesinden emin iseniz ne pazarlık ne de indirim şahsen yapmadığım gibi indirim yapılmasına da karşıyım. Karşılıklı memnuniyet adına hediye bir şey verilebilir. Karmaşık oldu sanki anlaşılmıştır umarım
Aslında bu konudaki mevzu bahis akıllı saat hocam. Hizmetler konusunda pazarlık yapmam zira