digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geleneksek orhansengun fırsatçılardan şikayet etme başlığına hoş geldiniz. )))
Ayda en az bir kez alıcılardan şikayet ettiğin bir konuna denk geliyorum hocam.
Hayırlı satışların bol kazançların olsun, ölücülere fırsatçılara denk getirmesin Allah...
Hocam selamlar 😄 Biraz abarttın sanki zira bu ara özellikle letgoya ilan koyuyorum. Geneldr al sat değil de insanların bencil davranışlarını yazıp naçizane hep beraber bir konusup farkındalık oluşturabilme amacı güdüyorum😂 Dularınız için çok teşekkürler, cümlemiz için İnsallah. Çok sağ olun