• 08-04-2022, 21:04:48
    #28
    Swateria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanıcı adından belli halin seni ciddiye alan insanla bile dalga geçerim D
    Yazdıklarıma cevapları olmayanların ilk saldırdıkları yerden gelen sen de hoş geldin. Forumu beğendin mi 4 aydır 😏
  • 08-04-2022, 23:22:53
    #29
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarıma cevapları olmayanların ilk saldırdıkları yerden gelen sen de hoş geldin. Forumu beğendin mi 4 aydır 😏
    Saçma sapan konuşup kullanıcı adınızın arkasına saklanmayın.
  • 08-04-2022, 23:25:54
    #30
    Bu faturanın sahte olduğunu yada tüm giderleri yansıtmadığına kalben inanıyorum ama kanitlayamam.
    Tahminim 6 haneli toplam tutar.
    Bazı ürünlerin fiyatıdır o 21bin lira
  • 08-04-2022, 23:31:22
    #31
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazdıklarıma cevapları olmayanların ilk saldırdıkları yerden gelen sen de hoş geldin. Forumu beğendin mi 4 aydır 😏
    Madem ki bu meselede ciddiye alınacak birşey yoktu, sizin kankilerden Mehmet Metiner neden o tweeti attı.
    Yiyiyorsanizda gizli yiyin sosyal medyada paylaşmayın. Davamıza zarar verirsiniz böyle yaparsanız. Hadi Mehmet Metiner in bu tweetinde haklılık payı bul. Bakalım bu yorumuma ne diyeceksiniz?
  • 08-04-2022, 23:35:12
    #32
    Ağrı'da yaşıyorum Şu konuyu herşeyiyle bilen bir tek benim bu forumda hemde herşeyiyle.
    Ama siyasi konularda konuşmayı doğru bulmuyorum.
  • 08-04-2022, 23:57:25
    #33
    Siyasi bir partinin gençlik kollarına sahur vermesinde sakınca yok ama eğer bu faturayı belediye ödüyorsa o zaman bir sıkıntı vardır. Ağrı belediyesi keşke parti ayrımı yapmadan tüm ağrılı gençlerimize sahur verseydi belediyenin topladığı vergilerde tüm vatandaşların katkısı vardır.
  • 09-04-2022, 00:01:06
    #34
    Tartışmaya bile değmez.Neyin ne olduğunu nasıl olduğunu malesefki biliyoruz.Elbet birgün hak edenler hakkını alırlar.
  • 09-04-2022, 00:15:05
    #35
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem ki bu meselede ciddiye alınacak birşey yoktu, sizin kankilerden Mehmet Metiner neden o tweeti attı.
    Yiyiyorsanizda gizli yiyin sosyal medyada paylaşmayın. Davamıza zarar verirsiniz böyle yaparsanız. Hadi Mehmet Metiner in bu tweetinde haklılık payı bul. Bakalım bu yorumuma ne diyeceksiniz?
    Hocam ilk mesajıma bakarsan olayı benim de eleştirdiğimi görürsün. Teşkilatlardaki ganereleri savunacak değilim .
    Benim tepkim olaylardaki ikiyüzlülüğe, o mesajımda 2 günlük flamenko gösterisine 400 bin bayılanana şakşak yapanlara , burada 700 ganereye tüh tüh yapanlara . Yapacaksanız eleştiriyi hem nalına hem mıhına 😉
  • 09-04-2022, 00:53:37
    #36
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayı organize eden kimse böyle şeylerle üstünün kapatılmaya çalışılması rezalet bir şey öncelikle onu söyleyeyim.Bunlar daha Ramazanı anlamamışlar.

    Diğer tarafa gelecek olursak velev ki kişi başı 500 lira verilmiş olsun, 700 kişi için 350000 TL yapar. İstanbul'da Bir flamenko danşçısına verilecek paraya eş değer oluyor . Bir tarafın buraya şak şak yapıp , diğer tarafı eleştirmesi de komik oluyor.
    (Bunu da izleyenler kendi cebinden ödüyor demişlerdi yeriz de niyetliyiz be &#128527
    Yanarım yanarım da Kadir Topbaş döneminde İBB'de hiçbir sanatçı ile anlaşılmamış ve astronomik rakamlar ödenmemiş gibi ısıtıp ısıtıp şu Flamenko dansçısına ödenen tutarın yazılmasına yanarım. İBB'de sanatçı bile denemeyecek adamlara verilen kaşe paralarını duysanız aklınız şaşar. Eskiden İBB'nin bu tür organizasyonlarını yapan bir iştirakinde çalışıyordum oradan gayet iyi biliyorum.