Siyasi bir partinin gençlik kollarına sahur vermesinde sakınca yok ama eğer bu faturayı belediye ödüyorsa o zaman bir sıkıntı vardır. Ağrı belediyesi keşke parti ayrımı yapmadan tüm ağrılı gençlerimize sahur verseydi belediyenin topladığı vergilerde tüm vatandaşların katkısı vardır.