Swateria adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ağrı Belediyesinin Faturası
43
●3.400
- 08-04-2022, 21:04:48Yazdıklarıma cevapları olmayanların ilk saldırdıkları yerden gelen sen de hoş geldin. Forumu beğendin mi 4 aydır 😏
- 08-04-2022, 23:22:53Saçma sapan konuşup kullanıcı adınızın arkasına saklanmayın.osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2022, 23:31:22Madem ki bu meselede ciddiye alınacak birşey yoktu, sizin kankilerden Mehmet Metiner neden o tweeti attı.osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yiyiyorsanizda gizli yiyin sosyal medyada paylaşmayın. Davamıza zarar verirsiniz böyle yaparsanız. Hadi Mehmet Metiner in bu tweetinde haklılık payı bul. Bakalım bu yorumuma ne diyeceksiniz? - 08-04-2022, 23:57:25Siyasi bir partinin gençlik kollarına sahur vermesinde sakınca yok ama eğer bu faturayı belediye ödüyorsa o zaman bir sıkıntı vardır. Ağrı belediyesi keşke parti ayrımı yapmadan tüm ağrılı gençlerimize sahur verseydi belediyenin topladığı vergilerde tüm vatandaşların katkısı vardır.
- 09-04-2022, 00:15:05Hocam ilk mesajıma bakarsan olayı benim de eleştirdiğimi görürsün. Teşkilatlardaki ganereleri savunacak değilim .A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim tepkim olaylardaki ikiyüzlülüğe, o mesajımda 2 günlük flamenko gösterisine 400 bin bayılanana şakşak yapanlara , burada 700 ganereye tüh tüh yapanlara . Yapacaksanız eleştiriyi hem nalına hem mıhına 😉 - 09-04-2022, 00:53:37Yanarım yanarım da Kadir Topbaş döneminde İBB'de hiçbir sanatçı ile anlaşılmamış ve astronomik rakamlar ödenmemiş gibi ısıtıp ısıtıp şu Flamenko dansçısına ödenen tutarın yazılmasına yanarım. İBB'de sanatçı bile denemeyecek adamlara verilen kaşe paralarını duysanız aklınız şaşar. Eskiden İBB'nin bu tür organizasyonlarını yapan bir iştirakinde çalışıyordum oradan gayet iyi biliyorum.osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
D

