A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem ki bu meselede ciddiye alınacak birşey yoktu, sizin kankilerden Mehmet Metiner neden o tweeti attı.
Yiyiyorsanizda gizli yiyin sosyal medyada paylaşmayın. Davamıza zarar verirsiniz böyle yaparsanız. Hadi Mehmet Metiner in bu tweetinde haklılık payı bul. Bakalım bu yorumuma ne diyeceksiniz?
Hocam ilk mesajıma bakarsan olayı benim de eleştirdiğimi görürsün. Teşkilatlardaki ganereleri savunacak değilim .
Benim tepkim olaylardaki ikiyüzlülüğe, o mesajımda 2 günlük flamenko gösterisine 400 bin bayılanana şakşak yapanlara , burada 700 ganereye tüh tüh yapanlara . Yapacaksanız eleştiriyi hem nalına hem mıhına 😉