• 07-04-2022, 10:54:32
    #1
    Merhabalar R10 Forum Ailesi,

    R10 dan bir kişi seo analiz diye bir gurup var orada iyilik olsun diye iki tane davetiyem var vereyim demiş tüm iyi niyeti ile. Birisi gelmiş yazmış r10 çöp oldu diye..!

    Her lafa verilecek bir cevabım var lakin bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye… mevlananın bu sözü geldi aklıma.

    şunu buradan iletiyorum yeminle her gün ticaret yapıyorum r10 vasıtası ile ve bunun genelini de ticaret puanına yansıtmıyorum gerek duymuyorum peşin çalışıyorum.

    Buradan yetkililere sesleniyorum. r10 webmaster forum sloganını R10 Ekmek Kapısı olarak değiştirsek daha bir şık durur ve manidar olur.
    Ben biliyorum ki buradan sadece ben ticaret yapmıyorum bu tür söylemlere meydanı bırakmamak gerek gördüğünüzde bozun geçin üyeliği yoktur burada veya ban yemiştir sahtekarlıktan dolayı...

    anlatacağım daha çok şey var ama bu kadar yeter yapılacak iş çok kalın sağlıcakla
    • AFNaNTiK
    AFNaNTiK bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-04-2022, 10:58:24
    #2
    Ben de gördüm o yorumu. Biri de cevap vermiş alakası yok ben 8 ayda 150 binlik ticaret yaptım diye. İşin özü R10 aklı olan ekmek, aklı olmayana çöptür.
  • 07-04-2022, 10:58:24
    #3
    LOTUSLİSANS.COM
    Hocam biraz sakin, siz davetiyeyi vereyim diye görmüşsünüz. Tanesi 250 tl den satılıyor onu görseniz napcaksınız acaba. Hiç böyle strese sinire girmeye gerek yok rahatlayın derim
  • 07-04-2022, 11:00:33
    #4
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de gördüm o yorumu. Biri de cevap vermiş alakası yok ben 8 ayda 150 binlik ticaret yaptım diye. İşin özü R10 aklı olan ekmek, aklı olmayana çöptür.
    onun altına da ben yaptım yorum hocam kapak olsun diye
    • xxx786
    xxx786 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-04-2022, 11:01:16
    #5
    whitelotus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biraz sakin, siz davetiyeyi vereyim diye görmüşsünüz. Tanesi 250 tl den satılıyor onu görseniz napcaksınız acaba. Hiç böyle strese sinire girmeye gerek yok rahatlayın derim
    daha neler duyacağız ve göreceğiz sanırım üstat
    • whitelotus
    whitelotus bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-04-2022, 11:02:43
    #6
    LOTUSLİSANS.COM
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha neler duyacağız ve göreceğiz sanırım üstat
    Valla ben sasırmıyorum artık hocam
  • 07-04-2022, 11:08:21
    #7
    Gereksiz insanlara tahammül edenler, tahammülün anlamını tez öğreneceklerdir. (Bu da benim özlü sözüm olsun, buraya bırakayım...)