Merhabalar R10 Forum Ailesi,

R10 dan bir kişi seo analiz diye bir gurup var orada iyilik olsun diye iki tane davetiyem var vereyim demiş tüm iyi niyeti ile. Birisi gelmiş yazmış r10 çöp oldu diye..!

Her lafa verilecek bir cevabım var lakin bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye… mevlananın bu sözü geldi aklıma.

şunu buradan iletiyorum yeminle her gün ticaret yapıyorum r10 vasıtası ile ve bunun genelini de ticaret puanına yansıtmıyorum gerek duymuyorum peşin çalışıyorum.

Buradan yetkililere sesleniyorum. r10 webmaster forum sloganını R10 Ekmek Kapısı olarak değiştirsek daha bir şık durur ve manidar olur.
Ben biliyorum ki buradan sadece ben ticaret yapmıyorum bu tür söylemlere meydanı bırakmamak gerek gördüğünüzde bozun geçin üyeliği yoktur burada veya ban yemiştir sahtekarlıktan dolayı...

anlatacağım daha çok şey var ama bu kadar yeter yapılacak iş çok kalın sağlıcakla